• Завдяки Монтессорі-матеріалам абстрактні поняття змогли набути певної форми — матеріалізуватися, тож учена називала свій сенсорний матеріал матеріалізованими абстракціями. Працюючи з різними сенсорними матеріалами, дитина дізнається про такі ознаки предметів, як довжина, ширина, висота, колір, текстура, вага, розмір, форма тощо, а також про геометричні фігури й тіла: квадрат, трикутник, круг, еліпс, трапецію, куб, кулю, призму, піраміду,  паралелепіпед тощо.

    Одна з головних функцій сенсорних матеріалів — допомагати розуму дитини сфокусуватися на якійсь певній якості предметів довкілля. Яким же чином можна через низку предметів  продемонструвати одну-єдину якість чи ознаку? Для цього цю єдину якість предмета слід виокремити з-поміж усіх інших, тобто треба використовувати предмети, подібні один до одного в усьому, крім цієї єдиної мінливої якості.

    Тому, наприклад, усі червоні штанги мають однакову ширину й товщину, зроблені з одного типу дерева і різняться тільки довжиною. В результаті розум дитини “не помічає” жодної іншої характеристики цих штанг, окрім їхньої довжини. Викласти штанги в певному порядку можна лише з урахуванням цієї характеристики, тому розум і фокусується саме на ній.

ПРОГРАМА ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ КАТРУСІГІДРОКІНЕЗОТЕРАПІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ