• Адель 4 рочки, у неї спастична диплегія, судомний синдром, ЗПМР, кіфоз, контрактура нижніх кінцівок… так! Дитина особлива, у всьому. В особливих можливостях сприймати довколишній світ (предметний, просторовий, чуттєвий, емоційний) та вміннях проявляти свої реакції на навколишнє дійство. Та її бажання спілкуватися, грати, вчитися дуже велике. То ми, дорослі, розробили для неї ряд таких умов, які допоможуть їй в опануванні цього світу та стати зрозумілою для інших. Вона займається в кімнаті Монтессорі, в кабінеті сенсорно-інтеграційної стимуляції, для неї підібрано спеціальне реабілітаційне обладнання (крісло-стілець, коляска,  безпечний розвивальний простір, реабілітаційний посуд), та багато іншого. Її життєвий простір організовували фахівці мультидисциплінарної команди з різних галузей. Пропоную ознайомитись з одним із занять. Представлю частку своєї роботи, корекційне заняття з вчителем дефектологом. Заняття проводиться в кімнаті СІС.
    Мета заняття: стимуляція активності та розвиток комунікації.

    Завдання 1. Розвивати вміння виконувати дії за вербальною інструкцією (допомога – не значна, координувати спрямованість рук в процесі виконання завдань).
    Завдання 2. Активація мовно-моторних функцій (слово-дія, слово-предмет).
    Завдання 3. Розвивати мотиваційну сферу (складання ситуації успіху, емоційно позитивних реакцій на взаємодію з дорослим).
    Дякуємо, що зацікавились

ПОДАРУНКИ ВІД GDM GroupЯСКРАВИЙ ПРОМІНЧИК НАШОГО БД “СОНЕЧКО”. ІСТОРІЯ БРІДЖИТ