ЗАНЯТТЯ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ. ДЦП

15.08.2018
  • ДЦП описує групу розладів розвитку руху і постави, які спричиняють обмеження діяльності і викликані не прогресуючим процесом, спричиненим ураженням  мозку дитини  під час його розвитку. Порушення моторики при ДЦП часто супроводжуються порушеннями відчуття, процесу пізнання, спілкування, сприйняття.

     Система класифікації:

    • За типом: спастична, дискінетична, атактична форми  ДЦП
    • За топографією: двостороннє (тетрапарез, дипарез)

                                             одностороннє (геміпарез, монопарез)

    • За ступенем важкості: слабка, помірна, важка;
    • За функцією і функціональністю: рівень здатності ходити (GMFCS) СКФВМ – система класифікації функції великої моторики; функції руки/ кисті (МАСS) CКМР – система класифікації можливостей руки.

    Ураження ділянок  мозку дитини з ДЦП може впливати і на інші області мозку, приводячи до додаткових порушень, таких як розумова відсталість, судоми, порушення слуху і зору.  Сучасний  підхід до реабілітаційної допомоги таким дітям заснован на важливості цілісного розвитку і функціонування дитини, а не тільки корекції дефекту. Програма  реабілітації  розробляється індивідуально для кожної дитини і не може бути однаковою навіть для дітей одного рівня по СКФВМ.

                Навіть якщо ураження абсолютно однакові і можливості руху теж однакові, швидше за все ці діти будуть різні за темпераментом і з різними умовами життя. Займатися з дитиною потрібно кожен день. Заняття з фахівцями курсами дуже важливі, але будуть мало ефективні, якщо не закріплюються щодня.

                Реабілітація — це в першу чергу праця батьків, а  задача мультидисциплінарної команди  фахівців – разом із батьками створити програму реабілітації для їхньої дитини і навчити батьків правильно використовувати розроблений комплекс реаблітаційних занять, а найголовніше – слухати та розуміти свою дитину.

ДОРІЖКА ЗДОРОВ’Я ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИЗАНЯТТЯ В БАСЕЙНІ ДЛЯ «ОСОБЛИВИХ» ДІТЕЙ