• В рамках проекту «Психосоціальна підтримка і робота з конфліктами» німецької федеральної компанії GIZ 18.03.2019  СТАРТУВАЛА V ТРЕНІНГОВА СЕСІЯ “СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМИ ПАРЕЗАМИ”.
    І як завжди, привітання, тестування, обговорення «гарячих питань», презентація цілей та  завдань тренінгу тренерами: Гордієнко Іриною (дитячий невролог, Бобат-доктор) та Телегою Тетяною (фізичний терапевт). Основна мета тренінгу міждисциплінарний, трансдисциплінарний, мультидисциплінарний підхід в абілітації та реабілітації дітей з церебральними парезами.

    Почали з визначення та термінології ДЦП (церебральний параліч (СР) описує групу стійких порушень розвитку рухів та поз, що призводять до обмеження активності і пояснюються не прогресуючими порушеннями, виникаючими в період розвитку мозку плода, чи немовляти), частоти захворювань на ДЦП, причин захворювань, класифікації різновидів за МКХ-10. Розглянули Систему класифікації великих моторних функцій (Gross Motor Function Classification System – GMFCS), що застосовується для об’єктивної оцінки рівня моторних порушень у дітей з церебральним паралічем базуючись на їх функціональних можливостях, потребі у допоміжних пристроях та можливостях пересування. Також ознайомились з  додатковими методиками діагностики: Шкалу Ашвордса, MACS.

    Розглянули професійні компетенції сучасного фізичного терапевта/ерготерапевта, стратегії фізичного терапевта «із застосуванням рук»  hands on (терапія на м’ячі, «привітання тіла», фасилітація рухів, терапія на стегні, позиціонування, Хендлінг), «без застосування рук» hands off (створювання учбових ситуацій, мовна підтримка), техніки використання рук, принципи навчання моторним навичкам (усвідомлене навчання/неусвідомлене навчання).

    І наостанок презентації домашніх завдань.

     

ФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ВИМОВИ У ДІТЕЙДРУГИЙ ДЕНЬ ТРЕНІНГУ