• Влітку наші діти багато грають і займаються на свіжому повітрі. Розваги з водою та піском – це ще одна можливість зробити спілкування з малятами продуктивним, корисним і розвивальним.

    Ігри з водою завжди доступні і можуть не просто зацікавити, розважити, підняти емоційний настрій дитини, але й служать засобом пізнання навколишнього світу. Вони сприяють розвитку тактильної чутливості, дрібної моторики рук, координації рухів в системі «око – рука», дозволяють успішно розвивати психічні пізнавальні процеси, формувати сенсорні уявлення і первинні прийоми логічного мислення.

    Ігри з водою це і театр, і сфера творчої діяльності дитини, де розвиваються комунікативні та мовні здібності.

    Гра з піском, як засіб розвитку та самотерапії дитини відомий з древніх часів. Піддатливість піску пробуджує бажання творити з нього мініатюрну картину світу.

    Ігри з піском:

    • суттєво збільшують бажання дитини дізнаватися про щось нове, експериментувати та працювати самостійно;
    • у пісочниці суттєво розвивається тактильна чуттєвість, як основа «ручного інтелекту»;
    • у іграх з піском більш гармонійно і інтенсивно розвиваються всі пізнавальні функції (сприймання, увага, пам’ять, мислення), а також мова і моторика;
    • удосконалюється предметно-ігрова діяльність, що в подальшому сприяє розвитку сюжетно-рольової гри і комунікативних навичок дитини;
    • пісок, як і вода, має можливість «заземляти» негативну енергію, що особливо актуально з «особливими» дітьми.

    А найголовніше дитина набуває безцінного досвіду символічного вирішення багатьох життєвих ситуацій, тому що у справжній казці все завжди закінчується добре! І в нашій казці все закінчилося добре. Дітки побудували для нашого гномика різні будиночки. А наш казковий герой сам обирав де він буде відпочивати, де гостей приймати та чаєм прогощати.

ЗАНЯТТЯ В БАСЕЙНІ ДЛЯ “ОСОБЛИВИХ” ДІТЕЙТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ