• Це Катюша, у дитини спастичний тетрапарез. Наша чарівна дівчинка відвідує групу денного перебування медико-соціальної реабілітації для дітей з інвалідністю та ризиком виникнення інвалідності до 7 років.

    Катюша займається за програмою функціональної реабілітації, в ході якої фахівець, граючи з дитиною, досягає поставленої мети в SMART – форматі. Завжди гра вибирається з урахуванням проблем дитини, середовище для проведення заняття спеціально адаптується і в цілому види активності орієнтовані на рівень розвитку дитини.

    При всій адаптивності підходу головне залишається незмінним – реалізація і зміцнення життєвого потенціалу, самостійності та активності дитини, що є головною метою розвитку дитини.

    Повторимося, це модель реабілітації – комплексна, проблемно-орієнтована і сімейно-центрована, заснована на МКФ – ДП. Для проведення ефективного курсу реабілітації мета втручання формулюється з урахуванням SMART – критеріїв і спрямована на діяльність дитини – активність і участь. Таке формулювання дозволяє узгодити зусилля фахівців, скласти  план втручання.

    З Катею працює міждисциплінарна команда у складі: лікаря-педіатра, фізичного реабілітолога, кінезіотерапевта, логопеда, вчителя -дефектолога, психолога. Загальна мета одна, але для її досягнення у кожного фахівця свої завдання. Заняття проводять спільно два фахівця. Провідний спеціаліст у Каті – фізичний реабілітолог. На заняттях з фізичним реабілітологом Катя вирішує актуальні для неї рухові завдання, а саме:

    розвиток здатності підтримувати правильну позу;

    розвиток необхідних рухових переходів з однієї пози в іншу;

    розвиток здатності до переміщення;

    розвиток максимально доступного самообслуговування.

    На корекційно-розвиваючих заняттях з логопедом або вчителем – дефектологом фізичний реабілітолог супроводжує Катю (допомагає прийняти і підтримати дитині правильну позу, поміняти положення …)

    Мета корекційних занять – стимулювання мовної активності, збагачення словника, розвиток пізнавального інтересу, правильного дихання, артикуляції апарату, дрібної моторики кистей рук, сенсорних процесів …

    Атмосфера на заняттях завжди весела і цікава.

    З Монтессорі – педагогом Катя розвиває самоконтроль і координацію рухів, впевненість, самостійність, навчається навички самообслуговування.    Для профілактики ортопедичних ускладнень, збільшення рухової активності дитина відвідує практичні сесії по кінезіотерапії.

    Катюша – емоційна та старанна дитина, навіть найменші її   досягнення не залишаються непомічені.

    Для міждисциплінарної команди найкраща нагорода – привітна посмішка Каті і її щоденне: «Хочу займатися!».

RED NOSES – КЛОУНОЛІКАРІ