• 20.02.2019 ТРЕТІЙ ДЕНЬ ТРЕНІНГУ. Основною темою дня стала ПРОБЛЕМАТИЧНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ. Ми розбиралися яку поведінку можна назвати «проблематичною», а яка поведінка не відноситься до проблематичної. Визначили основні чотири функції небажаної поведінки. Робили АВС-аналіз (попередній фактор®поведінка®наслідки) небажаної поведінки на основі відеоматеріалів. Проведення функціональної оцінки поведінки надає нам можливість виявити  певну функцію небажаної поведінки, скласти ефективний план ПОВЕДІНКОВОЇ ТЕРАПІЇ з використанням вже отриманих знань про МОТИВАЦІЙНІ СТИМУЛИ, про ВИДИ ПІДКАЗОК.

    І наостанок НАЙЦІКАВІШЕ: АЛЬТЕРНАТИВНІ СИСТЕМИ КОМУНІКАЦІЇ. СИСТЕМА КОМУНІКАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ КАРТОК PECS. ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП. ПЕРШИЙ ЕТАП. ДРУГИЙ ЕТАП. ТРЕТІЙ ЕТАП. Система комунікації  за допомогою карток PECS розшифровується як система комунікації через обмін картинками-картками. Ключова особливість дитини з РАС  – якісні порушення розвитку у сфері комунікації (це означає, що дитина  або не говорить, або в неї затримка мовлення, або вона володіє мовленням, але не використовує його, тому що  відсутня мотивація). Основні переваги системи PECS це:

    • швидке придбання базових функціональних навичок комунікації;
    • спілкування дитини з оточуючими становитиметься більш доступним, що призводить до нормалізації її поведінки;
    • дитина швидше навчається спонтанно вимовляти окремі слова.

     

ІV ТРЕНІНГОВА СЕСІЯ ПРОГРАМИ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. ДЕНЬ ДРУГИЙДЕНВЕРСЬКА МОДЕЛЬ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ (ДМРВ) ДЛЯ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ ВІКОМ ДО 4 РОКІВ. ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ