• За період роботи медичної служби з 2016 по 2018 роки слід виділити наступне:

    –    Розроблений стратегічний план дій  з реформування системи інституційного догляду та виховання дітей будинку дитини «Сонечко»; 

    –    Розроблені шість Програм щодо організації та  вдосконалення паліативної, реабілітаційної допомоги та оздоровлення вихованців БД: «Рання пташка», «Зігрій душу любов’ю», «Крокуємо разом», «Відкриваючи обійми», «Дитячий фітнес», «Разом – до здоров’я»;

    –    Оптимізація ліжкового фонду з 305 до 280 ліжок без погіршення умов надходження дітей, перебування та якості надання медико–соціальної допомоги. Після проведеної оптимізації, на 01.01.2019 в БД організовано 12 груп:

    – 2 спеціалізовані групи для  паліативних хворих дітей віком до 7 років цілодобового перебування (ізолятор 1, гр.25-26);

    – 2 спеціалізовані реабілітаційні групи для дітей переважно з вадами фізичного та розумового розвитку віком до 7 років цілодобового перебування (групи № 21-22, 15-16);

    – спеціалізована група для ВІЛ-інфікованих дітей та дітей – носіїв антитіл до вірусних гепатитів віком до 7 років цілодобового перебування (група  № 29-30);

    – 7 груп медико-соціальної реабілітації з послугою раннього втручання віком від 2 міс. до 4 років цілодобового перебування ( № 1-2; № 3-4; № 5-6; № 13-14; №17-18; № 23-24; № 27-28);

    – 3 групи медико-соціальної реабілітації з дошкільною інклюзивною педагогічною корекцією для дітей віком від 4 до 7 років цілодобового перебування (№9-10, №11-12; № 19-20);

    – 2 групи денного перебування: спеціалізована група медико-соціальної реабілітації для дітей з інвалідністю або ризиком виникнення інвалідності віком до 7 років (група № 7-8) та група медико-соціальної реабілітації з послугою раннього втручання віком до 4 років (група № 31-32).

    Враховуючи функціонування реабілітаційних груп денного перебування, завжди є можливість трансформації за необхідністю в групу цілодобового перебування та зворотно.

    –    Згідно до кількості ліжок проведено оптимізацію штатного розкладу з 622,75 до 600,0 штатних одиниць при наявності вакансій. При складанні нового штатного розкладу враховувалися питання якості догляду та надання медико – соціальної, зокрема реабілітаційної та паліативної допомоги;

    –    Внесені зміни до Положення щодо вимог для обстеження дітей при надходженні до БД, завдяки чому діти більш повноцінно обстежені, що дозволяє своєчасно надавати кваліфіковану допомогу та вирішувати питання щодо призначення соціальної допомоги з приводу інвалідності дитини;

    –    Впроваджені нові та вдосконалена робота функціонуючих рад та комісій: Медичної ради, Ради з харчування, Лікарська-консультативної комісії, Фармако-терапевтичної комісії, Внутрішньої реабілітаційної ради, Комісії з медико-соціальної реабілітації, Комісії з відбору на санаторно-курортне лікування – для поліпшення організації та якості надання  всіх видів допомоги;

    –    Удосконалена медико-соціальна робота щодо влаштування дітей на різні форми сімейного виховання та реінтеграцію в сім’ю;

    –    Втілені нові форми сімейно-орієнтованих послуг в системі Раннього Втручання, а також в роботі міждисциплінарної команди щодо надання допомоги сім’ям, які мають дітей з особливими потребами;

    –    Протягом періоду, що аналізується, медичний та педагогічний персонал закладу постійно набував нових знань щодо підготовки реабілітаційних міждисциплінарних команд на виїзних та внутрішніх спеціалізованих тренінгах, конференціях, семінарах під патронатом UNICEF та інших фондів та благодійних організацій з залученням до навчання  іноземних фахівці з ЄС;

    –    Приділялося багато уваги щодо набуття другої професійної освіти за суміжними фахами, а саме фахівців з фізичної реабілітації, корекційних педагогів, ерготерапевтів, тощо;

    –    Постійно здійснювалося забезпечення санітарно-гігієнічного та проти епідеміологічного контролю, що запобігло виникненню спалахів інфекційних захворювань серед вихованців БД;

    –    Забезпечено  організацію щодо раціонального харчування дітей, втілені нові перспективні меню, харчові продукті та блюда згідно до сучасних нормативних вимог та побажань дітей;

    –    Оптимізований локальний формуляр лікарських засобів, що забезпечило найбільш  раціональне їх використання;

    –    Організовані  відбір та направлення на санаторно-курортне лікування вихованців БД та оздоровлення дітлахів на узбережжі Азовського моря;

    –    На виконання реабілітаційних Програм постійно оновлювалось медичне та реабілітаційне обладнання, що дозволило значно поліпшити якість умов перебування дітей та усіх видів допомоги;

    –    Поширено співробітництво з науковцями та викладачами вищих та середніх навчальних закладів: ЗДМУ, ЗМАПО, ЗНУ, ЗНТУ, ЗМК;

    –    Активізована інформаційне – просвітницької робота щодо популяризації та висвітлення проблемних питань реабілітаційної та паліативної допомоги дітям, щорічно організовалися тематичні заходи, присвячені до Міжнародного дня паліативної та хоспісної допомоги, з залученням медичної, цивільної спільноти, батьків, представників СМІ, духовенства, волонтерів, участь у громадських і благодійних заходах, тощо.

     

КИСНЕВІ КОКТЕЙЛІСІМЕЙНО-ЦЕНТРОВАНА ПОСЛУГА У СИСТЕМІ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ