• Четвертий день. Підходить до завершення ІІІ тренінг «Педагогічні програми допомоги дітям з особливими потребами». Старанно пробуємо розібратися в особливостях підходу до роботи засобами Монтессорі – терапії з дітьми з поведінковими, генетичними порушеннями (правила організації роботи в Монтессорі – середі). Познайомились ще з одним засобом невербальної комунікації в корекції порушення мовлення – Макатон. Особливість цієї системи в одночасному використанні жестів, графічних символів і мови. Мета цієї системи дати можливість комунікації дітям з обмеженими можливостями. На собі спробували цей метод спілкування. Сьогоднішній день був насичений практичними завданнями, складали програми роботи з матеріалом М. Монтессорі для дітей з особливими розвиваючими потребами.

             Завершальним моментом дня – веселе практичне заняття з логоритміки за участю наших малюків (будинок дитини «Сонечко»). Завтра останній підсумковий день ІІІ тренінгу.

БАЗОВІ КОМПОНЕНТИ МОНТЕССОРІ ПЕДАГОГІКИЗАВЕРШЕННЯ ІІІ ТРЕНІНГОВОЇ СЕСІЇ “ПЕДАГОГІЧНІ ПРОГРАМИ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ”