• Другий день тренінгу. Продовжуємо глибше  та детальніше вивчати МЕТОД М.МОНТЕССОРІ В РОБОТІ ІЗ НОВОНАРОДЖЕНИМИ ТА ДІТЬМИ ТОДЛЕРАМИ (ВІД 1,5 ДО 3 РОКІВ). Тренери ділились досвідом роботи, на практиці показували особливості роботи з матеріалами М.Монтессорі. На практичних заняттях кожна команда отримала завдання продемонструвати  мовний розвиток дітей раннього віку (від 0 до 3 років).

             Друга половина дня була присвячена діагностиці  мовного і комунікаційного розвитку  дітей раннього віку. Ознайомились з профілем матриці комунікації. Цей метод оцінки, дозволяє визначити рівень спілкування дитини, яка має множинні дефекти розвитку (сенсорні, рухові, когнітивні). Адже комунікація – одна з найважливіших життєвих потреб дитини. Якщо дитина не може опанувати  мову, як засіб спілкування, то спеціалісти повинні підібрати для нього такий засіб, за допомогою якого, дитина, все ж таки зможе «говорити» (альтернативні засоби комунікації: жести, міміка, картки, технічні засоби). Було цікаво і змістовно!

ІІІ ТРЕНІНГОВА СЕСІЯ “ПЕДАГОГІЧНІ ПРОГРАМИ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ”.БАЗОВІ КОМПОНЕНТИ МОНТЕССОРІ ПЕДАГОГІКИ