• ДРУГИЙ ДЕНЬ ТРЕНІНГУ. Другий день плідної роботи. Ми розібрали ознаки розладів аутичного спектру (РАС), ознайомилися з сучасними програмами допомоги таким дітям, докладніше зупинилися на методі АВА (прикладний аналіз поведінки), як на найефективнішому. Мета АВА – вивчення поведінки людини і те, як на цю поведінку впливають різні фактори з навколишнього середовища. Автори методу АВА вважають, що причини порушення поведінки дитини з РАС не в самій дитині, а в її оточенні, тому будь – яку поведінку можливо змінити. Вивчали структуру формування контакту і співпраці з дитиною. Розібрали види заохочень, засоби тестування мотиваційних факторів в роботі з дітьми. Спробували провести діагностику в форматі МКФ – ДП за наданими відеоматеріалами, представленими нашими тренерами. Обговорювали складання  програми допомоги дітям з РАС (начальний рівень).Тренувалися в парах (дитина з РАС + спеціаліст), як за  допомогою підказок навчити дитину функціональним навичкам (сідати, стрибати, відповідати на запитання «Як тебе звуть?»).

    На практичних сесіях отримали неоціненний досвід, виконуючи командне завдання: як повідомити батькам про те, що у їх дитини ознаки РАС (учбова ситуація), визначили що допомагає, що заважає  в цьому нелегкому і хвилюючому моменті.

    Було цікаво, емоційно, зрозуміло. Два дні пролетіли на одному подиху!

ІV ТРЕНІНГОВА СЕСІЯ “ПРОГРАМИ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ”. ДЕНЬ ПЕРШИЙПРОБЛЕМАТИЧНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ. ДЕНЬ ТРЕТІЙ