• Сучасний фахівець з фізичної реабілітації повинен багато комунікувати з дитиною, батьками і з командою, яка надає послуги маленькому пацієнту. Також володіти професійними знаннями, бути гнучким, щоб знайти підхід до кожної дитини, бо кожна дитина індивідуальна.

     Основні методичні принципи :

    • сприяти формуванню правильних рухових стереотипів на різних етапах розвитку дитини;
    • пригнічувати вплив патологічних процесів та нормалізувати м’язовий тонус;
    • стимулювати розвиток реакцій випрямління та рівноваги;
    • сприяти формуванню навичок самообслуговування;
    • попереджати виникненню вторинних явищ – контрактур , деформацій та ін.;
    • індивідуально підходити до складання реабілітаційних програм;
    • сприяти створенню відповідних умов для розвитку дитини в груповому середовищі;
    • вміти адаптувати простір для розвиваючих потреб дитини і за необхідністю роз’яснювати батькам і надавати рекомендації по організації  розвиваючого простору;

    Обов’язковою вимогою є тісна співпраця з батьками , працівниками  груп (близький дорослий) або інших осіб, які доглядають за дитиною.

    Зміст діяльності та основні напрямки фізичної реабілітації:

    • проведення фізичного обстеження GMFCS ( класифікація великих моторних функцій для дітей з ДЦП ) , MACS (класифікація функціонування верхніх кінцівок у дітей з ДЦП від 4-х років );
    • KID, RCDI (діагностика для дітей від 2 місяців до 3 років 6 місяців у всіх сферах розвитку) ;
    • планування програми реабілітаційного втручання;
    • виконання програми;
    • аналіз результатів реабілітаційного втручання;

    Перше обстеження проводиться командою спеціалістів та фіксується на відео для подальшого проведення відєомоніторінгу. Діагностика та складання індивідуальної програми реабілітації проводиться через 2 тижні  після надходження дитини в групу.

    Напрямки діяльності:

    • розвиток основних моторних функцій використовуючи елементи методик:

     

  • нейророзвиваюча терапія/ Бобат – концепт

    • програма моторного розвитку Петера Лаутеслагера для дітей з синдромом Дауна
    • сенсорна інтеграція
    • хендлінг
    • лікування положенням (позиціювання)
    • розвиток дрібної моторики, годування та формування інших навичок самообслуговання;
    • підбір та забезпечення допоміжними засобами та пристосування для прийняття дитиною правильних положень, сприяння розвитку функціональних умінь та зменшення впливу патологічного тонусу м’язів.

    В нашому будинку дитини “Сонечко” родина може отримати наступні послуги:

    • оцінка розвитку дитини; медичний супровід педіатра;
    • консультація спеціалістів (невролога, психолога, логопеда, фахівця з фізичної реабалтації тощо);
    • створення індивідуальної програим допомоги дитині;
    • інформаційна та психологічна підтримка сім‘ї; підбор адаптаційного обладннання;
    • консультування щодо годування; формування та розвиток навичок самообслуговування.

    Міждисциплінарна команда спеціалістів БД “Сонечко” працює з метою покращення та нормалізації життя сімей, які мають особливих дітей у рамках фунціонального підходу. 

    Ми цінуємо і радіємо кожному маленькому досягненню дитини та створюємо умови, щоб кожен малюк мав можливість реалізувати свіій потенціал!

     

П’ЯТИЙ ДЕНЬ ТИЖНЯ ДО ВСЕСВІТНЬОГО ДНЯ ПАЛІАТИВНОЇ ТА ХОСПІСНОЇ ДОПОМОГИПОРЯДОК ПРИЙОМУ, ПЕРЕБУВАННЯ ТА ПРАВИЛА ФУНКЦІОНУВАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ГРУПИ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ З ДОШКІЛЬНОЮ ІНКЛЮЗИВНОЮ ПЕДАГОГІЧНОЮ КОРЕКЦІЄЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ДЕННОГО ПЕРЕБУВАННЯ