• Четвертий день був присвячений ДЕНВЕРСЬКІЙ МОДЕЛІ раннього втручання (ДМРВ) для дітей з аутизмом віком до 4 років. Ця методика входить до десятка самих значних наукових досягнень. Доведено що ця поведінкова терапія для дітей з аутизмом впливає не тільки на поведінку, а ще на активність мозку. Основна ідея – розвиток здатності дитини до контакту і взаємодії (соціалізація).
    Отримали загальні уявлення про використання Денверського скринінгового тесту оцінки розвитку дитини. На практичних заняттях (презентації випадків, представлених тренерами) пробували застосовувати поведінкову терапію: стратегію взаємодії, ситуації взаємодії,техніки.
ПРОБЛЕМАТИЧНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ. ДЕНЬ ТРЕТІЙЗАВЕРШЕННЯ IV ТРЕНІНГОВОЇ СЕСІЇ . ДЕНЬ П’ЯТИЙ