• 23.01.2019.ТРЕТІЙ ДЕНЬ ТРЕНІНГОВОЇ СЕСІЇ.

    Сьогодні ми продовжили знайомитися з базовими компоненти Монтессорі педагогіки, а саме:

    • Зона математики (кімнату Монтессорі умовно поділено на 5 зон: Навички Практичного Життя, Сенсорика, Математика, Розвиток мовлення, Космічне виховання. Кожна з цих зон обладнана відповідними дидактичними матеріалами Монтессорі)
    • Роль Монтессорі-педагога («принципи свободи», «причини для втручання», «підхід до встановлення обмежень», робота з батьками)
    • «Нормалізація поведінки» дитини.
    • Монтессорі-терапія – як напрям в лікувальній педагогіці.

    І продовжили вивчати тему «Комунікація»:

    • Використання засобів невербальної комунікації в корекції мовленнєвих порушень (альтернативні засоби комунікації – набір символів: піктограми, Блісс-система, Леб-система).
    • Види жестів: символічні соціальні, додаткові соціальні, імітаційні, описувані.
    • Навчання жестам (вправи на правлені на пізнання своїх рук, вправи на «захват», пальчикова гімнастика, вправи на встановлення зорового контакту).

    Далі буде…

     

     

МЕТОД М.МОНТЕССОРІ В РОБОТІ ІЗ НОВОНАРОДЖЕНИМИ ТА ДІТЬМИ ТОДЛЕРАМИ (ВІД 1,5 ДО 3 РОКІВ)ПЕДАГОГІЧНІ ПРОГРАМИ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ