-
23.01.2019.ТРЕТІЙ ДЕНЬ ТРЕНІНГОВОЇ СЕСІЇ.
Сьогодні ми продовжили знайомитися з базовими компоненти Монтессорі педагогіки, а саме:
- Зона математики (кімнату Монтессорі умовно поділено на 5 зон: Навички Практичного Життя, Сенсорика, Математика, Розвиток мовлення, Космічне виховання. Кожна з цих зон обладнана відповідними дидактичними матеріалами Монтессорі)
- Роль Монтессорі-педагога («принципи свободи», «причини для втручання», «підхід до встановлення обмежень», робота з батьками)
- «Нормалізація поведінки» дитини.
- Монтессорі-терапія – як напрям в лікувальній педагогіці.
І продовжили вивчати тему «Комунікація»:
- Використання засобів невербальної комунікації в корекції мовленнєвих порушень (альтернативні засоби комунікації – набір символів: піктограми, Блісс-система, Леб-система).
- Види жестів: символічні соціальні, додаткові соціальні, імітаційні, описувані.
- Навчання жестам (вправи на правлені на пізнання своїх рук, вправи на «захват», пальчикова гімнастика, вправи на встановлення зорового контакту).
Далі буде…